یزدفردا: رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به تصویب اعضای این شورا مقرر شد استفاده همه اقشار مختلف از اتوبوس شهری یزد در هفته اول مهر رایگان باشد.

به گزارش یزدفردا: عزیزالله سیفی روز چهارشنبه در جلسه علنی این شورا افزود: بازگشایی مدارس را در پیش داریم و بخشی از مجموعه شهردای از ماه ها قبل پا به کار بوده و برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: از جمله حمل و نقل و سرویس مدارس که بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و مصوبه هیئت دولت برعهده شهرداری بود و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:امسال با اقدامات خوبی که انجام شده آمار رانندگانی که برای سرویس مدارس جذب شدند، بیشتر از سالهای قبل است و همراهی مردم نیز در این طرح بسیار خوب بوده و امیدواریم در آغاز سال تحصیلی با مشکل سرویس مدارس مواجه نباشیم.

سیفی ادامه داد: آسفالت معابر منتهی به مدارس و رنگ آمیزی ببش از 20 مدرسه و زیبا سازی مدارس متخب معرفی شده توسط آموزش و پرورش انجام شده است.

وی افزود: مسائل ترافیکی نیز با هماهنگی انجام شده تا حد قابل قبولی رفع خواهد شد البته حضور 330 هزار دانش آموز در 2 هزار فضای آموزشی در استان بدون مشکل ترافیکی نیست اما سعی شده کمترین مشکل را نسبت به سالهای قبل داشته باشیم و مردم به راحتی فرزندان خود را به مدارس برسانند .

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته وحدت گفت: هفته وحدت را تبریک گفته و این هفته با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران زمینه وحدت بین مسئولان شکل گرفته و جشن های با شکوهی در این هفته برگزار می شود.

سیفی ادامه داد: امیدواریم به توصیه آیات قران کریم همه مسلمانان بر ریسمان الهی چنگ زده و متفرق نشویم و این هفته زمینه بیشتر وحدت همه جهان اسلام را فراهم کند.

وی اظهار داشت:16 ربیع الاول نیز با عنوان وقف نامگذاری شده وامیدواریم سنت وقف که از صدر اسلام شروع شده و زمینه اقدامات عمرانی ، فرهنگی و کارهای بزرگ را داشته است همچنان استمرار داشته و اوقاف بتواند خدمات خوبی را با حضور خیرین به مردم ارائه کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا